Har du mistet din Brand Partner-profil hos LifeWave, skal du starte forfra. Du vil miste din downline, alle dine point og penge. Der står tydeligt i dit BackOffice hvornår du skal forny dit årlige abonnement. Prisen er 25 dollar + moms. Ca. en måned før du skal betale bliver den tekst som du ser i toppen af forsiden i dit BackOffice til et aktivt link hvor du vil kunne betale dit abonnement. Se billede herunder.
Nåede du ikke at betalte dit årlige Brand Partner abonnement overgår dit abonnement til en kunde profil som betyder at du stadig kan købe produkter men til en anden pris. Så vores anbefaling er at du enten opretter dig som BRAND PARTNER, PREFERRED CUSTOMER eller PREFERRED CUSTOMER+. Tag et møde med din sponsor.

Det kan ske for selv den bedste: Du logger ind på din LifeWave-konto og opdager, at din Brand Partner-profil er blevet lukket. Årsagen er som regel enkel – du har sikkert glemt at betale det årlige gebyr på 25 USD + moms.
Når dette gebyr ikke bliver betalt til tiden, lukker LifeWave automatisk din profil, og du mister adgangen til dine fordele som Brand Partner.
Sådan gør du
Hvis din profil er blevet deaktiveret/slettet på grund af manglende betaling, skal du oprette en ny konto.
Det kan skabe problemer med dine tidligere kunder, downline og bonusser.
Hvis du stadig har en aktiv sponsor, kan hun/han hjælpe dig med at oprette en ny profil så du igen kan købe dine produkter.
Der er sket meget i Lifewave de sidste år så du har flere muligheder for at oprette en konto hos Lifewave. Du skal beslutte dig for om du vil være BRAND PARTNER, PREFERRED CUSTOMER, PREFERRED CUSTOMER+ eller ALMINDELIG KUNDE? Få rådgivning af din sponsor eller os.
Kontakt GoPatch for hjælp
Vi kan rådgive dig om fordelene ved de forskellige muligheder.
📞 Ring til os i dag, så hjælper vi dig med at oprette en ny Brand Partner konto. Tlf. (+45) 21424346


Comments are closed