Silent Night

Silent Night er et soveplaster fra Lifewave som er godkendt i EU som behandling mod søvnløshed

Silent Night er et soveplaster fra Lifewave som er godkendt i hele EU, som behandling mod søvnløshed.

Plastret er designet til at stimulerer de organer i kroppen som gør at du får en bedre søvn. Omkring en million mennesker i Danmark har problemer med at sove, men der er ikke alle der har et reelt søvnproblem.

Mange mennesker har problemer med at sove på grund af andre ubalancer som ex. smerte, uro, stress o.l. Så tal med din behandler og find årsagen til dit søvn problem før du bestille et soveplaster fra Lifewave.

  • Medicinsk udstyr af klasse 1 til behandling af søvnløshed.Pinal kirtlen
  • Ingen lægemidler eller piller, der skal sluges. Ikke vanedannende
  • Klinisk bevis for, at det øger søvnens længde med 66 %
  • Giver de fleste, der lider af søvnløshed, mere sovetid pr. nat
  • Praktisk til rejsende

Sådan virker plastrene:

Plastrene fra Lifewave virker ved at sende specielle lysfrekvenser ind i kroppen. Disse frekvenser er unikke og de samme som kroppen selv bruger. Det betyder at man med denne patenteret opfindelse fra Lifewave nu kan sætte skub i kroppens organer/celler, så de arbejder mere effektivt.

Alle ved jo at når solen skinner på din krop, så modtager kroppen en masse forskellige energifrekvenser fra solen. En af de frekvenser som du modtager fra solen, får kroppen til at producere Vitamin D. En anden frekvens kroppen modtager får huden til at producere melanin, som er det stof du bliver brun af, men som samtidig er det stof der beskytter din krop mod de farlige UV stråler. Plastrene virker nogenlunde på samme måde som solen. Varmen og energien fra kroppen gør plastret i stand til at sende en energifrekvens ind i kroppen, der så får kroppen i gang med at arbejde.

Silent Night fra Lifewave virker bl.a. ved at sende signaler til Pinal Kirtlen som er det organ i hjernen som producerer Melatonin. Det er en meget vigtig antioxidant som er med til at restituerer vores organger når vi sover.

For at få en god søvn skal det være helt mørkt i det lokale man sover i. Det er også vigtigt at man ikke sover lige ved siden af en telefon, router o.l. Pas på hvad du spiser og drikker inden du går i seng.